Informació important sobre com renovar les receptes electròniques

Us comuniquem que, des d’avui els pacients ja poden anar a qualsevol farmàcia i, que solament amb la Targeta Sanitària vigent ja poden consultar el pla de medicació que tinguin vigent.

S’ha de tenir en compte que:

– Si el pacient no té medicació activa, malgrat que porti la Targeta Sanitària, la farmàcia no podrà veure què ha de dispensar-li al pacient.

– Informar que els plans de medicació “protegits” queden fora de les mesures excepcionals que s’estan portant a terme.

En cas que la recepta electrònica estigui caducada, s’haurà de trucar o bé, enviar un correu electrònic al CAP de l’Arboç.

Telèfon del CAP de l’Arboç 977.67.15.88
Correu electrònic: consultaarboc@xarxatecla.cat

 

També i per la situació especial d’emergència en què ens trobem, s’ha habilitat una eina per reduir l’assistència presencial als CAP, i que, CatSalut permet donar-se d’alta a La meva Salut per telèfon.

Des de La Meva Salut (https://lamevasalut.gencat.cat/es) podreu:

– e-consulta – contactar directament amb el vostre metge de capçalera

– Descarregar les vostres receptes –

I altres tràmits com consultar història clínica, etc.

Com?

Trucant gratuïtament al *900053723*

Quan?

de dilluns a divendres de 8 h a 20 h

Si us plau compartiu per fer arribar la informació a tothom.

Ens ajudarà a reduir presencialitat i a la bona assistència!